Mijn eerste reis - Reisverslagen van Noëlle de Boer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Noëlle de Boer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn studie ga ik op uitwisseling naar Bergen in Noorwegen, om daar een minor te gaan doen. Ik ga op de Hogeschool in Bergen het volgende programma volgen: 'Patient care (professional and behavioural aspects)', waarbij ik tevens gedurende 8 weken stage ga lopen in een ziekenhuis daar. Ik ga 4 weken stage lopen op een afdeling radiologie en 4 weken op een afdeling radiotherapie.
Ik ga samen met een vriendin, en samen hoop ik veel te leren en lol te maken.

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2016

Achtste en negende week in Bergen

21 Februari 2016

Zesde en zevende week in Bergen

07 Februari 2016

Vijfde week in Bergen

31 Januari 2016

Vierde week in Bergen

24 Januari 2016

Derde week in Bergen
Noëlle

20 jaar, en in het 4e jaar van mijn studie 'Medische Beeldvorming en Radiotherapie'(MBRT).

Actief sinds 03 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2908

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 02 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: